Shadow Warrior 3 در زمان عرضه بر روی PlayStation Now در دسترس خواهد بود

Shadow Warrior 3 در زمان عرضه بر روی PlayStation Now در دسترس خواهد بود

 Shadow Warrior 3 تنها چند روز تا عرضه باقی مانده است و اکنون تایید شده است که این بازی در روز و تاریخ انتشار بخشی از فهرست PlayStation Now خواهد بود.

 

علاوه بر این، یک تریلر طولانی 10 دقیقه ای از گیم پلی بازی نیز منتشر شده است که در ادامه می توانید آن را مشاهده کنید. این فیلم ماموریتی به نام آشیانه اژدها را نشان می‌دهد که ویترینی عالی از بازی‌های شیک Shadow Warrior 3، انواع مختلف دشمنان و البته امضای Katana است.

 

در به‌روزرسانی اخیر بلاگ پلی‌استیشن، Bartek Sawicki، تهیه‌کننده اصلی این بازی، گفت: «تیم Flying Wild Hog Shadow Warrior 3 را به‌عنوان تکامل بعدی مجموعه ما ساخته است تا در میان هرج و مرج مطلقی که در مبارزه ایجاد می‌کنند، آزادی بیشتری به بازیکنان بدهد.»

 

رقص بین استفاده از کاتانا و رها کردن با پرتابگر شوریکن یا تفنگ ریلی قبل از اعدام دشمن برای پایان دادن به مبارزه با توپ آتش بازی، یک انفجار مطلق است. دویدن دیوار، تاب خوردن بر روی شکاف ها، و فرو ریختن یک برج ناقوس 2000 ساله بر روی شیاطین ناآگاه، این اقدام را بیش از هر زمان دیگری ادامه خواهد داد.

 

بازی Shadow Warrior 3 از اول مارس برای همه مشترکین PS Now در دسترس خواهد بود. سونی مطمئناً تلاش بیشتری کرده است تا خدمات اشتراک خود (PS Now و PS Plus) را برای رقابت با Xbox Game Pass جذاب‌تر کند و این گامی عالی در این مسیر است.

 

علاوه بر این، گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد که سرویس اشتراک Project Spartacus در حال توسعه است که قرار است در بهار 2022 فاش شود .

کلمات کلیدی :

Shadow Warrior 3

بازی ps5

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو Shadow Warrior 3 در زمان عرضه بر روی PlayStation Now در دسترس خواهد بود

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/6fd0

خبرنامه بازی ها

گالری